Analîzkirina rêziknameyê Analîzkirina rêziknameyê nîşan dide ku bê guman bêtir destûr heye. Ji ber vê yekê meriv çawa di sektora bijîjkî de kampanyayên dravî yên bi bandor pêk tîne û gelo hêjayî veberhênana li wan e? Hûn nizanin ka meriv çawa karsaziya xwe li ser înternetê bi bandor pêşve dibe? Bi me re têkilî daynin û beşdarî lîstokên ecommerce bibin! Di pîşesaziya lênihêrîna tenduristiyê de kampanyayên dravdan - kengî hêja ye ku wan bikar bînin? Lêkolîna Cebos destnîşan dike ku heya % ji bikarhênerên înternetê çavkaniyên wê bikar tînin da ku agahdarî û nêrînên li ser bijîjkan bibînin.
Heman lêkolîn jî nîşan dide Heman lêkolîn jî nîşan dide ku zêdetirî nîvê potan li ser na Pêşkêşiya Hejmara Têlefonê Bikire vê mamê google-ê dinêrin da ku agahdariya ku di dema seredana bijîjkî de hatine wergirtin temam bikin an verast bikin. Hêjayî gotinê ye ku yekî din li van statîstîkan were zêdekirin: li gorî lêkolîna nexweşxaneya Becker, bikarhênerên înternetê rojane zêdetirî mîlyar carî li naveroka lênihêrîna tenduristiyê digerin. Van daneyan bi zelalî destnîşan dikin ku hebûna dezgehên bijîşkî li ser înternetê mecbûrî ye. Kirrûbirra dîjîtal rêgezek hêja ye Kirrûbirra dîjîtal ji wan re rêyek hêja ye ku nexweşên nû bi dest bixin, pêşî li pêşbaziyê bigirin û pêbaweriyê di marqeyê de ava bikin - marqe û kesane.

Hem pozîsyona malpera klînîkî / nivîsgehê û hem jî kirrûbirra naverokê di pîşesaziya bijîjkî de dê alîkariya bidestxistina van armancan bike. Heger hûn dixwazin serketinê bi dest bixin, ji bilî çalakiyên organîk, divê hûn di dermanan de jî kampanyayên reklamê bimeşînin. Îstatîstîk dîsa wan teşwîq dike ku wan bimeşînin (herweha hebûna xwe li ser înternetê). Ew dibêjin ku qezenc Ew dibêjin ku qezenca pargîdaniyên tenduristiyê ji reklamên google $ ji bo her $ xerckirî ye. Di mijara reklamên ppc de, rêje ev e:, lê ev format dikare hişmendiya marqeya we heya % zêde bike.
|